VEEL GESTELDE VRAGEN
WANNEER IS DE SHOWROOM GEOPEND?
De showroom is iedere woensdagmiddag geopend. Daarnaast is de showroom regelmatig op zaterdag open en verder op verzoek. Schroom niet om te bellen of mailen voor een afspraak.
Vanwege de sterk teruglopende bezoekersaantallen hebben we onze winkel omgebouwd tot een heuse Makerspace. (www.IMDIB.nl) U bent van harte welkom om als inwoner van de Hoekse Waard bij ons iets te komen maken of een workshop te komen volgen.
Er is echter geen fysieke winkel meer voor Technisch Speelgoed. U bent nog wel van harte welkom om bestellingen af te komen halen.
Tijdens schoolvakanties of als u van ver moet komen is het raadzaam om vooraf even een afspraak te maken.
WAAR IS DE SHOWROOM GEVESTIGD?
De showroom Makerspace is gevestigd aan de Burg. de Zeeuwstraat 78 te Numansdorp. Numansdorp is een dorp in de Hoekse Waard, wat net ten zuiden van Rotterdam ligt. Op dit adres is ook het (afhaal)magazijn van de winkel gevestigd.
KAN IK PRODUCTEN DIRECT IN DE SHOWROOM KOPEN?
Ja, dat kan! Er is geen showroom meer, maar u kunt op deze site uitgezochte producten wel af komen halen en eventueel betalen.
KAN IK IN DE SHOWROOM PINNEN?
Er is geen showroom meer. We hebben liever dat u contant betaalt, maar pinnen is wel mogelijk.
IS MIJN BESTELDE PRODUCT OP VOORRAAD?
In principe is ieder product op de site ook op voorraad in het magazijn. (Nu de showroom gesloten is, klopt de voorraad op de site nog beter dan voorheen)
Waarom is er een minimum bestelbedrag?
Soms kom ik een heel leuk product tegen dat niet zoveel hoeft te kosten. In het verleden verkocht ik deze producten alleen in de winkel en niet online. Een aantal van deze producten heb ik nu wel online staan. Nu blijkt echter dat er een aantal klanten zijn die dan alleen dat product bestellen. Voor de afhandeling van de betalingen en het vervoer betaal ik een vast bedrag per order. Dit is nog los van het verpakken en verwerken van de order. Deze kosten zitten niet volledig in de verzendkosten verwerkt. Zo'n order is dan voor mij dan dus verlieslatend. Nu kan ik dat goedkope product iets duurder maken om de kosten daarin te verwerken. Dit vind ik echter niet netjes naar de klanten die het product samen met een ander product bestellen. Vandaar dat ik ervoor gekozen heb om een minimum orderbedrag in te voeren.
KAN HET VOORKOMEN DAT PRODUCTEN NIET OP VOORRAAD ZIJN?
Het kan dat er net iemand een laatste product koopt via de site of in de showroom, waardoor een product niet voorradig is. Ook kan het dat er een groter aantal wordt besteld dan voorradig. In de praktijk komt dit echter zelden voor. We nemen dan contact met u op en zorgen voor een goede oplossing.
WAT IS DE LEVERTIJD?
Aangezien alle producten uit voorraad worden geleverd hebben we een snelle levertijd. Meestal wordt een bestelling de volgende dag al verzonden. In de schoolvakanties kan de behandeling van uw bestelling langer duren. Wilt u voor een speciale gelegenheid zeker zijn van een snelle levering, dan kunt u altijd even een mailtje sturen of (op woensdag) bellen.
KAN IK MIJN BESTELLING NOG AANPASSEN?
Indien u via de site een mailtje stuurt is bijna alles nog mogelijk. Deze mailtjes komen op dezelfde plaats terecht als de bestellingen. Als de bestelling reeds verzonden is, wordt het natuurlijk lastiger.
WAAR VIND IK INFORMATIE OVER DE WORKSHOPS?
De workshops worden vaak op verzoek gegeven. De Arduino-microcontroller-workshop heeft een eigen pagina: www.webtas.nl/arduino Daarnaast is er nu ook de pagina van de SUMO workshop www.webtas.nl/sumo en de site van de makerspace www.imdib.nl